Klawisze Dostępności
KARTA USŁUGI | ||
Wniesienie odwołania od decyzji Starosty lub Prezydenta Miasta – działających jako organ administracji architektoniczno - budowlanej |
Co chcę załatwić? | Wnieść odwołanie od decyzji Starosty lub Prezydenta Miasta – działających jako organ administracji architektoniczno - budowlanej |
Kogo dotyczy? | Strony postępowania niezadowolonej z rozstrzygnięcia zawartego w decyzji. |
Co przygotować? | Własnoręcznie podpisane odwołanie |
Jakie dokumenty muszę wypełnić? | Brak ściśle określonego wzoru odwołania |
Jak wypełnić dokumenty? |
W odwołaniu wskazać:
Ważne! Z treści odwołania musi wynikać, że strona jest niezadowolona z rozstrzygnięcia |
Ile muszę zapłacić? | Brak opłaty skarbowej z tytułu wniesienia odwołania i wydania decyzji w trybie odwoławczym |
Kiedy złożyć dokumenty? | W terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji |
Gdzie załatwię sprawę? |
Odwołanie składa się za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Sprawę rozpatrzy: Oddział Orzecznictwa Administracji Architektoniczno - Budowlanej w Wydziale Infrastruktury Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. |
Co zrobi urząd? | |
Jaki jest czas realizacji? | Miesiąc |
Jak się odwołać? | Na decyzję służy stronie skarga do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wlkp. |
Informacje dodatkowe |
W przypadku działania strony przez pełnomocnika, do odwołania należy dołączyć oryginał lub urzędowo poświadczoną kopię pełnomocnictwa wraz z dowodem uiszczenia należnej opłaty skarbowej (17 zł) na rachunek Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. Informację o sprawie można uzyskać pod nr telefonu (95) 71-15-265. |
Podstawa prawna |
Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 1332) Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1257) |
Redakcja strony: Proces odwołaniaRejestr zmian
Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl