Biuletyn Informacji Publicznej - Lubuski Urząd Wojewódzki
Data wytworzenia: | 2021-01-27 09:35:03 |
---|---|
Redaktor: | Fąfara Aleksandra |
Opis: | Modyfikacja treści strony |
ZESPÓŁ DS. OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH
1. Akta postępowań sprawdzających prowadzonych w celu udzielenia dostępu do informacji niejawnych. W skład ww. dokumentów zaliczamy:
Ochronie podlega również treść samych akt we wszystkich ww. punktach. Podstawą prawną ochrony (wyłączenia z jawności dostępu) jest:
2. Akta kontrolnych postępowań sprawdzających - prowadzonych w sytuacji gdy zaistniała wątpliwość czy osoba posiadająca dostęp do informacji niejawnych daje rękojmię ich należytej ochrony (zaliczamy do nich akta wymienione w punkcie 1 oraz decyzję o cofnięciu poświadczenia bezpieczeństwa - ochronie podlegają dane osobowe osoby - adresata decyzji oraz treść samych akt).
Podstawą prawną ochrony (wyłączenia z jawności dostępu) jest:
3. Wykaz osób zatrudnionych lub pełniących służbę w jednostce organizacyjnej albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych, oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto, obejmującego: imię i nazwisko, numer PESEL, imię ojca, datę i miejsce urodzenia, adres miejsca zamieszkania lub pobytu, określenie dokumentu kończącego procedurę, datę jego wydania oraz numer (ochronie podlegają dane osobowe osób wymienionych w wykazie).
Podstawą prawną ochrony (wyłączenia z jawności dostępu) jest:
4. Informacje przekazywanie odpowiednio ABW lub SKW do ewidencji, osób zatrudnianych legitymujących się ważnym poświadczeniem bezpieczeństwa tj. uprawnionych do dostępu do informacji niejawnych (ochronie podlegają dane osobowe osób uprawnionych).
Podstawą prawną ochrony (wyłączenia z jawności dostępu) jest:
5. Oświadczenia o stanie majątkowym składane przez dyrektora generalnego Urzędu, dyrektorów i zastępców dyrektorów komórek organizacyjnych Urzędu (wydziałów i biur), urzędników korpusu Służby Cywilnej, kierowników i zastępców kierowników urzędów administracji zespolonej z wojewodą.
Podstawą prawną ochrony (wyłączenia z jawności dostępu) jest:
6. Analiza oświadczeń o stanie majątkowym złożonych przez osoby wymienione w punkcie 5.
Podstawą prawną ochrony (wyłączenia z jawności dostępu) jest:
7. Oświadczenia majątkowe składane przez wójtów, burmistrzów, prezydentów miast, starostów, marszałka województwa lubuskiego, przewodniczących rad gmin i miast, przewodniczących rad powiatów, w części „B” (adres zamieszkania oraz położenie nieruchomości).
Podstawą prawną ochrony (wyłączenia z jawności dostępu) jest:
8. Dane osobowe zawarte w oświadczeniu lustracyjnym oraz informacji o złożeniu oświadczenia lustracyjnego.
Podstawą prawną ochrony (wyłączenia z jawności dostępu) jest:
9. Informacje niejawne zawarte w materiałach oznaczonych jedną z klauzul tajności: „zastrzeżone”, „poufne”, „tajne”, „ściśle tajne”. Informacje te klasyfikują osoby uprawnione do podpisywania dokumentów w Urzędzie.
Podstawą prawną ochrony (wyłączenia z jawności dostępu) jest: