Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej - Lubuski Urząd Wojewódzki

Podgląd wersji

Podgląd wersji.
Data wytworzenia: 2022-12-14 14:37:46
Redaktor: Ratajczak Jerzy
Opis: Modyfikacja treści strony

Wojewódzki Zespół Zarządzania Kryzysowego (WZZK) powołany został na podstawie art. 14 ust. 7, 8, 9, 10, 11 i 12 ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (Dz.U. z 2013 r., poz. 1166, z późn. zm.) w związku z art. 17 i art. 22 pkt 2 ustawy z dnia 23 stycznia 2009 r. o wojewodzie i administracji rządowej w województwie (Dz. U. z 2015 r., poz. 525 z późn. zm.).

Skład Wojewódzkiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego

  1. Przewodniczący Zespołu - Wojewoda Lubuski.
  2. Zastępca Przewodniczącego Zespołu - Dyrektor Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.

    Członkowie Zespołu

    1. Lubuski Komendant Wojewódzki Policji w Gorzowie Wielkopolskim.
    2. Lubuski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wielkopolskim.
    3. Komendant Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim.
    4. Wyznaczony przez Marszałka Województwa Lubuskiego przedstawiciel samorządu województwa.
    5. Szef Wojewódzkiego Centrum Rekrutacji w Zielonej Górze.
    6. Dowódca 12 Wielkopolskiej Brygady Obrony Terytorialnej lub jego zastępca.
    7. Dyrektor Wydziału Budżetu i Finansów Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wielkopolskim.
    8. Zastępca Dyrektora Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wielkopolskim.
    9. Wojewódzki Koordynator Ratownictwa Medycznego.
    10. Rzecznik Prasowy Wojewody Lubuskiego.
    11. Dyrektor Biura Wojewody Lubuskiego.
  3. W zależności od potrzeb, w pracach Zespołu mogą uczestniczyć inne osoby wskazane lub zaproszone przez Przewodniczącego Zespołu.

[treść generowana dynamicznie]

Drukuj
Zamknij