Biuletyn Informacji Publicznej - Lubuski Urząd Wojewódzki
Data wytworzenia: | 2023-01-16 10:32:56 |
---|---|
Redaktor: | Dotka Maciej |
Opis: | Modyfikacja treści strony |
Uzyskać duplikat uprawnień budowlanych i rzeczoznawcy budowlanego.
Osób, które uzyskały uprawnienia budowlane i rzeczoznawcy budowlanego w latach 1961-2002 z terenu byłego woj. zielonogórskiego i gorzowskiego.
Przygotuj:
Musisz dostarczyć wniosek zawierający następujące informacje:
W przypadku trudności z wypełnieniem wniosku informacji udziela pracownik Wydziału Infrastruktury pod numerem telefonu 957851775.
Opłata skarbowa w wysokości 17 złotych na rachunek bankowy Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego Nr konta: 44 1020 5402 0000 0302 0325 6575
Dokumenty możesz złożyć jeśli potrzebujesz duplikatu uprawnień budowlanych i rzeczoznawcy budowlanego wydanych w latach 1961-2002 na terenie byłego woj. zielonogórskiego i gorzowskiego.
Wniosek możesz wysłać do nas:
pocztą tradycyjną na adres:
Wojewoda Lubuski
Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim
Wydział Infrastruktury
ul. Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wielkopolskim
złożyć osobiście w:
Kancelarii Ogólnej Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.
e-mailem na adres (wniosek podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym):
poprzez pocztę elektroniczną ePUAP
Rozpatrzymy wniosek i prześlemy odpowiedź pod wskazany adres lub po wcześniejszym uzgodnieniu możesz ją odebrać osobiście po okazaniu dowodu tożsamości.
Wydanie poświadczenia zgodności z oryginałem powinno nastąpić niezwłocznie, nie później niż w ciągu miesiąca, od dnia doręczenia wniosku, a sprawy szczególnie skomplikowanej nie później niż w ciągu dwóch miesięcy.
W tej sprawie nie przewiduje się odwołania.
Osoba do kontaktu:
pracownik Wydziału Infrastruktury nr telefonu 957851775.
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dziennik Ustaw z 2022 r. pozycja 2000 ze zm.).