Biuletyn Informacji Publicznej - Lubuski Urząd Wojewódzki
Data wytworzenia: | 2024-05-29 08:21:52 |
---|---|
Redaktor: | Nawrot Inga |
Opis: | Modyfikacja treści strony |
Uzyskać zezwolenie na prowadzenie domu pomocy społecznej
W przypadku podmiotów, o których mowa w art. 57 ust.1 pkt 2-4 ustawy o pomocy społecznej:
Wniosek o wydanie zezwolenia:
wzór wniosku o wydanie zezwolenia na prowadzenie domu pomocy społecznej.doc
W przypadku trudności z wypełnianiem wniosku informacji udzielają pracownicy Wydziału Polityki Społecznej.
Za złożenie wniosku i wydanie zezwolenia nic nie zapłacisz.
Dokumenty możesz złożyć jeśli chcesz uzyskać zezwolenie na prowadzenie domu pomocy społecznej.
Wniosek możesz wysłać do nas:
pocztą tradycyjną:
złożyć osobiście w:
mailem na adres (wniosek podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym):
poprzez elektroniczną platformę ePUAP: ePUAP: /43emu4tg7l/skrytka
Rozpatrzymy wniosek i dokonamy oględzin obiektu, w którym usytuowany jest dom. Decyzja w sprawie zezwolenia zostanie przesłana pod wskazany we wniosku adres.
W terminie 30 dni od dnia złożenia wniosku o zezwolenie pracownicy Wydziału Polityki Społecznej z upoważnienia Wojewody Lubuskiego dokonują oględzin obiektu, w którym usytuowany jest dom i rozpatrują wniosek o zezwolenie.
Odwołanie od decyzji w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji, za pośrednictwem Wojewody Lubuskiego do Ministra Rodziny i Polityki Społecznej.
Zezwolenie na prowadzenie domu pomocy społecznej wydaje się na czas nieokreślony. Na mocy decyzji dom pomocy społecznej, którego zezwolenie dotyczy zostaje wpisany do wojewódzkiego rejestru Domów Pomocy Społecznej. Rejestr jest jawny.
[treść generowana dynamicznie]