Biuletyn Informacji Publicznej - Lubuski Urząd Wojewódzki
Data wytworzenia: | 2024-10-01 14:47:27 |
---|---|
Redaktor: | Zabiszak Tomasz |
Opis: | Modyfikacja treści strony |
Co można uzyskać:
Osób wykonujących następujący zawód medyczny:
Wnioskodawca musi posiadać podpis elektroniczny potwierdzony profilem zaufanym/Aplikacja mObywatel/bankowość elektroniczna/e-dowód/USE eID/, który składa się za pośrednictwem Rejestru, na stronie internetowej: https://rizm.ezdrowie.gov.pl/
Do wniosku należy załączyć:
Uwaga!!!
Wniosek składa się wyłącznie w formie elektronicznej po zalogowaniu w systemie Rejestru - znajdującego się na stronie Rejestry e-Zdrowia.
Składając wniosek elektroniczny wnioskodawca musi wprowadzić m. in. nazwę wykonywanego zawodu, dane osobowe oraz dane dotyczące wykształcenia lub kwalifikacji.
Wraz z wnioskiem o wpis do Rejestru należy złożyć o oświadczenie następującej treści:
oraz
Wniosek o wpis do Rejestru należy wypełnić zgodnie z wytycznymi Podręcznika Użytkownika Centralnego Rejestru Osób Uprawnionych do Wykonywania Zawodów Medycznych Pracownik Medyczny – który znajduje się na stronie internetowej rizm ezdrowie w zakładce „pracownik medyczny”.
Osoba ubiegająca się o wpis do Rejestru, obowiązania jest do uiszczenia opłaty w wysokości 100 zł za każdy nowo złożony wniosek o wpis do rejestru. Opłatę za wpis do Rejestru, należy dokonywać z tytułem „opłata za złożenie wniosku o wpis zawodu medycznego” na podany numer rachunku:
72 1010 1704 0023 5222 3100 0000
Uwaga!
!!! Złożenie wniosku po 26 marca 2025 r. przez osoby, które na dzień wejścia w życie ustawy spełniały wymogi niezbędne do wykonywania danego zawodu medycznego uniemożliwi uzyskanie przedmiotowego wpisu.