Biuletyn Informacji Publicznej - Lubuski Urząd Wojewódzki
Data wytworzenia: | 2025-02-04 12:26:52 |
---|---|
Redaktor: | Cierkońska Katarzyna |
Opis: | Modyfikacja treści strony |
Uzyskać zaświadczenie o zatrudnieniu i wynagrodzeniu (Rp-7) do celów emerytalno-rentowych
Dotyczy byłych pracowników LUW oraz pracowników obecnie zatrudnionych
Przygotuj odpis aktu zgonu w przypadku ubiegania się o rentę rodzinną
Musisz dostarczyć odręcznie napisane pismo lub wniosek zawierający następujące informacje:
W przypadku trudności z wypełnieniem wniosku informacji udzielają pracownicy archiwum zakładowego
Wydanie zaświadczenia jest bezpłatne
Dokumenty możesz złożyć jeżeli byłeś pracownikiem LUW albo jesteś obecnie zatrudniony i ubiegasz się o świadczenia emerytalno-rentowe
Wniosek możesz dostarczyć do nas:
lub
Rozpatrzymy wniosek i prześlemy odpowiedź pod wskazany adres lub, po wcześniejszym uzgodnieniu, możesz ją odebrać osobiście po okazaniu dowodu tożsamości
Wydanie informacji powinno nastąpić nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane nie później niż w ciągu dwóch miesięcy
W tej sprawie odwołanie nie przysługuje
Ustawa z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 153 poz. 1227 ze zmianami)