Biuletyn Informacji Publicznej - Lubuski Urząd Wojewódzki
Data wytworzenia: | 2025-03-31 14:33:45 |
---|---|
Redaktor: | Jankowiak Katarzyna |
Opis: | Modyfikacja treści strony |
Do udziału w naborze przyjmowane są tylko aplikacje na wolne stanowiska opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, w Biuletynie Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego. Oferty osób na stanowiska, na które nie został ogłoszony nabór nie są rozpatrywane. Ta zasada ma na celu zapewnienie wszystkim kandydatom takich samych szans uzyskania informacji o istniejących w Urzędzie wolnych stanowiskach pracy i takie same możliwości złożenia aplikacji na wakujące stanowiska.
Osoba, która chce wziąć udział w naborze powinna złożyć wszystkie wymagane w ogłoszeniu dokumenty w miejscu i w terminie wskazanym w tymże ogłoszeniu. Można to zrobić:
Aplikacje dostarczone po upływie terminu określonego w ogłoszeniu nie są uwzględniane. Jeśli dokumenty wysyłane są drogą pocztową, to jako datę dostarczenia przyjmuje się datę stempla pocztowego.
Wszyscy kandydaci, którzy spełniają konieczne wymagania formalne i dostarczyli stosowne dokumenty, biorą udział w dalszym naborze. Kandydaci powiadamiani są indywidualnie (telefonicznie, pocztą elektroniczną lub pisemnie) o terminie i miejscu naboru. Selekcji kandydatów dokonuje kilkuosobowa komisja rekrutacyjna.
Po przeprowadzeniu naboru w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów oraz w Biuletynie Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego upowszechnia się informację o wyniku naboru. Informacja ta jest dostępna również na tablicy informacyjnej Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego.
Oferty odrzucone są komisyjnie zniszczone
„Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Lubuskim Urzędzie Wojewódzkim, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi powyżej 6%.”