Biuletyn Informacji Publicznej - Lubuski Urząd Wojewódzki
Data wytworzenia: | 2021-02-08 14:46:26 |
---|---|
Redaktor: | Fąfara Aleksandra |
Opis: | Modyfikacja treści strony |
Zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 3 lit. e ustawy o dostępie do informacji publicznej udostępnianiu podlega m. in. informacja publiczna o stanie przyjmowanych spraw, kolejności ich załatwiania lub rozstrzygania.
Korespondencja wpływająca do Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. jest rejestrowana w dziennikach podawczych kancelarii Urzędu, gdzie dokonuje się rozdziału korespondencji - zgodnie z właściwością - na poszczególnych dyrektorów wydziałów, którzy przekazują ją do realizacji poszczególnym pracownikom.
Sprawy w Lubuskim Urzędzie Wojewódzkim w Gorzowie Wlkp. rozpatrywane są według kolejności wpływu z zachowaniem terminów określonych w przepisach ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. w Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.).
Nad prawidłowością, terminowością udzielenia odpowiedzi na korespondencję nadzór sprawują dyrektorzy wydziałów.
Osoby zainteresowane dostępem do informacji o stanie spraw, w których są stroną lub spraw o charakterze powszechnym, aby uzyskać stosowne informacje będą musiały znać numer kancelaryjny skierowanego do Urzędu pisma. I tak:
Przekazanie numeru kancelaryjnego nastąpi po skutecznej identyfikacji sprawy.
Podstawową metodą identyfikacji będzie poprawne przekazanie przez zainteresowanego danych o sprawie tj. dokładnej daty złożenia lub wysłania pisma i opisu przedmiotu sprawy. W odniesieniu do instytucji wystarczy podanie znaku sprawy.