Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej - Lubuski Urząd Wojewódzki

Podgląd wersji

Podgląd wersji.
Data wytworzenia: 2022-02-01 14:09:52
Redaktor: Kuświk Marcin
Opis: Modyfikacja treści strony

Udostępnianie danych z Centrum Powiadamiania Ratunkowego

Co chcę załatwić?

Uzyskać dane zarejestrowane w systemie informatycznym Centrum Powiadamiania Ratunkowego oraz Systemie Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego, do celów procesowych lub dowodowych w toczących się postępowaniach wyjaśniających. Dotyczy zgłoszeń wykonanych na numery alarmowe 112, 997, 998, 999.

Kogo dotyczy?

W zakresie danych przetwarzanych przez Centrum Powiadamiania Ratunkowego udostępnienie dotyczy wyłącznie sądów, prokuratury i Policji.

W zakresie danych przetwarzanych przez Dyspozytornię Medyczną w Systemie Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego udostępnienie danych dotyczy sądów, prokuratury, Policji, Narodowego Funduszu Zdrowia oraz Rzecznika Praw Pacjenta.

Co przygotować?

Dane udostępniane są na podstawie pisemnego wniosku organu sądu, prokuratury i Policji.

Przed wypełnieniem wniosku należy przygotować podstawowe informacje:

  • krótki opis zdarzenia, którego dotyczy zgłoszenie,
  • numer telefonu, z którego wykonane zostało połączenie,
  • datę wykonania połączenia,
  • godzinę wykonania połączenia,
  • dane osoby zgłaszającej.

 Jakie dokumenty muszę wypełnić?  

Wniosek o udostępnienie danych z Centrum Powiadamiania Ratunkowego i Dyspozytorni Medycznej

Jak wypełnić dokumenty?

Wypełnić wniosek w formie pisemnej z danymi niezbędnymi do odszukania zgłoszenia w zasobach systemu informatycznego Centrum Powiadamiania Ratunkowego i Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego.

Ile muszę zapłacić?

Realizacja zadania nie jest związana z opłatą skarbową.

Kiedy złożyć dokumenty?

W przypadku gdy dane zarejestrowane w systemie informatycznym Centrum Powiadamiania Ratunkowego lub Systemie Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego będą służyć postępowaniom wyjaśniającym lub jako materiał dowodowy i procesowy.

Gdzie załatwię sprawę?

Wniosek można wysłać do nas pocztą na adres:

  • pocztą tradycyjną:

Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim
ul. Jagiellończyka 8
66-400 Gorzów Wielkopolski

  • elektronicznie za pośrednictwem platformy ePUAP:

Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim Identyfikator: 43emu4tg71

Co zrobi urząd?

Przekaże zaszyfrowane dane w formie elektronicznej na płycie CD lub za pośrednictwem platformy ePUAP.

Jaki jest czas realizacji?

do 30 dni.

Jak się odwołać?

Nadzór nad systemem powiadamiania ratunkowego prowadzi Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji.
Nadzór nad systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne sprawuje Minister Zdrowia.

Informacje dodatkowe

Zasoby Centrum Powiadamiania Ratunkowego i Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego są przeszukiwane wyłącznie w oparciu o dane i kryteria określone we wniosku. Informujemy, że w przypadku błędnego lub zbyt ogólnego określenia danych wyjściowych nie odnajdziemy nagrania.

Podstawa prawna

artykuł 10 ustęp 14 ustawy z dnia 22 listopada 2013 r. o systemie powiadamiania ratunkowego
artykuł 24 b ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym

Drukuj
Zamknij