Biuletyn Informacji Publicznej - Lubuski Urząd Wojewódzki
Data wytworzenia: | 2022-02-23 08:52:31 |
---|---|
Redaktor: | Mach Monika |
Opis: | Modyfikacja treści strony |
Co chcę załatwić?
Uzyskać wpis do Rejestru Wojewody Lubuskiego jednostek specjalistycznego poradnictwa. Dokonać aktualizacji wpisu w Rejestrze Wojewody Lubuskiego jednostek specjalistycznego poradnictwa.
Dostęp do Rejestru
Rejestr ma na celu zapewnienie dostępu do informacji o miejscach udzielających poradnictwa specjalistycznego, w szczególności prawnego, psychologicznego
i rodzinnego osobom i rodzinom, które mają trudności lub wykazują potrzebę wsparcia w rozwiązywaniu swoich problemów życiowych, bez względu na posiadany dochód.
Link do Rejestru: https://bip.lubuskie.uw.gov.pl/polityka_spoleczna/rejestry
Kogo dotyczy?
Zgłoszenia do rejestru - dokonuje podmiot:
1) prowadzący jednostkę;
2) zlecający zadanie prowadzenia jednostki;
Kiedy składać wniosek?
Podmiot składa dokumenty jeśli chce uzyskać wpis do Rejestru Wojewody Lubuskiego jednostek poradnictwa specjalistycznego lub dokonać aktualizacji wpisu. Podmiot zobowiązany jest do zgłaszania wojewodzie wszelkich zmian danych objętych rejestrem w terminie 14 dni od dnia ich powstania.
Jakie dokumenty należy wypełnić?
Dokumenty do pobrania:
Wzór wniosku - wpis do Rejestru Wojewody Lubuskiego jednostek poradnictwa specjalistycznego
Gdzie załatwię sprawę?
Dokumenty wyślij:
pocztą tradycyjną:
mailem na adres (wniosek podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym):
lub złóż osobiście w:
Co zrobi urząd?
Jaki jest czas realizacji?
Sprawę załatwimy nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawę szczególnie skomplikowaną - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.
Podstawa prawna?
Obowiązek prowadzenia przez wojewodę rejestru jednostek specjalistycznego poradnictwa wynika z art. 46a ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2021 r. poz. 2268 ze zm.).