Biuletyn Informacji Publicznej - Lubuski Urząd Wojewódzki
Data wytworzenia: | 2024-11-19 11:11:31 |
---|---|
Redaktor: | Czapska Katarzyna |
Opis: | Modyfikacja treści strony |
Wniosek powinien być podpisany oraz szczegółowo umotywowany. Należy wykazać w nim „ważny interes” wnioskodawcy lub „interes publiczny”, który przemawia za udzieleniem ulgi. Należy w nim wskazać wszystkie szczególne okoliczności, które mogą decydować o udzieleniu ulgi (np. przypadki losowe).
Wydanie decyzji w sprawie przyznania lub odmowy przyznania ulgi w spłacie należności budżetowych dokonane na wniosek strony podlega opłacie skarbowej w wysokości 10,00 złotych.
Opłatę skarbową należy uiścić na rachunek bankowy:
Urząd Miasta Gorzowa Wlkp.
Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wielkopolski,
nr 44 1020 5402 0000 0302 0325 6575
lub bezkosztowo w kasie Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego, a także w Oddziałach Banku PKO BP S.A. w Gorzowie Wielkopolskim, znajdujących się przy ulicy Mickiewicza 7A, ulicy Górczyńskiej 21 lub ulicy Sikorskiego 130.
W tytule wpłaty proszę wpisać: "opłata skarbowa za wydanie decyzji administracyjnej w sprawie przyznania ulgi w spłacie kary lub opłaty legalizacyjnej nałożonej postanowieniem PINB z dnia …, nr ..."
Oryginał dowodu zapłaty powinien zostać dołączony do wniosku (może zostać przesłany łącznie z oświadczeniem o stanie finansowym i majątkowym). Jeżeli nie zostanie spełniony obowiązek uiszczenia opłaty skarbowej i potwierdzenie dokonania wpłaty nie zostanie dostarczone do Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wielkopolskim (albo nie zostanie przedstawiony dowód potwierdzający podstawę do zwolnienia z opłaty skarbowej), wówczas dokonanie czynności urzędowej zostanie zaniechane, a złożone podanie będzie podlegać zwrotowi.
Decyzja administracyjna powinna zostać wydana w ciągu dwóch miesięcy od dnia wpływu wniosku. Termin ten może jednak ulec zmianie.
Od decyzji można się odwołać, za pośrednictwem Wojewody Lubuskiego, do Ministra Finansów, w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.