Klawisze Dostępności

  • Wersja kontrastowa: Alt + 1
  • Jak korzystać z BIP: Alt + 2
  • Menu Przedmiotowe: Alt + 3
  • Menu Podmiotowe: Alt + 4
  • Mapa Witryny: Alt + 5
  • Przejdź do treści strony: Alt + 6
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

Rejestr zmian w całym serwisie BIP - BIP - Lubuski Urząd Wojewódzki.

Ostatnia zmiana: 2018-05-21 11:05:08
Redaktor: Gołosko Aleksandra
Opis: Wgranie pliku na serwer
Data Redaktor Element Opis
2018-05-21 11:05:08 Gołosko Aleksandra informacja z sesji z otwarcia ofert Wgranie pliku na serwer
zobacz rejestr zmian pliku
2018-05-21 10:48:17 Szerwiński Michał Oddział Zarządzania Dokumentacją Zmiana strony HTML
zobacz rejestr zmian strony
2018-05-21 10:44:38 Szerwiński Michał Biuro Organizacji i Kadr Zmiana strony HTML
zobacz rejestr zmian strony
2018-05-21 10:44:18 Szerwiński Michał Stanowisko ds. obsługi sekretariatu Dyrektora Biura Organizacyjnego i Kadr Zmiana strony HTML
zobacz rejestr zmian strony
2018-05-21 10:43:40 Szerwiński Michał Oddział Kadr i Szkolenia Zmiana strony HTML
zobacz rejestr zmian strony
2018-05-21 10:39:46 Szerwiński Michał Oddział Zarządzania Organizacją Zmiana strony HTML
zobacz rejestr zmian strony
2018-05-21 10:32:17 Szerwiński Michał Oddział Zarządzania Organizacją Zmiana strony HTML
zobacz rejestr zmian strony
2018-05-18 15:16:11 Szerwiński Michał Formularz zgłoszeniowy do Komisji Konkursowej Wgranie pliku na serwer
zobacz rejestr zmian pliku
2018-05-18 15:15:31 Szerwiński Michał Formularz zgłoszeniowy do Komisji Konkursowej Wgranie pliku na serwer
zobacz rejestr zmian pliku
2018-05-18 15:14:55 Szerwiński Michał Zaproszenie do prac Komisji Konkursowej.pdf Wgranie pliku na serwer
zobacz rejestr zmian pliku
Drukuj Liczba odwiedzin: 2198283

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl

Zaproszenie do udziału w pracach komisji konkursowej           Otwarty konkurs ofert - konsultacje dla organizacji pozarządowych i podmiotów uprawnionych           Otwarty konkurs ofert dla organizacji pozarządowych na realizację zadań pomocy społecznej w 2018 r.