Klawisze Dostępności

  • Wersja kontrastowa: Alt + 1
  • Jak korzystać z BIP: Alt + 2
  • Menu Przedmiotowe: Alt + 3
  • Menu Podmiotowe: Alt + 4
  • Mapa Witryny: Alt + 5
  • Przejdź do treści strony: Alt + 6
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr zmian

Rejestr zmian w całym serwisie BIP - BIP - Lubuski Urząd Wojewódzki.

Ostatnia zmiana: 2018-09-21 14:18:49
Redaktor: Milczarczyk Daniela
Opis: Wgranie pliku na serwer
Data Redaktor Element Opis
2018-09-21 14:18:49 Milczarczyk Daniela ogłoszenie nr 34640.pdf Wgranie pliku na serwer
zobacz rejestr zmian pliku
2018-09-21 13:57:36 Milczarczyk Daniela ogłoszenie nr 34633.pdf Wgranie pliku na serwer
zobacz rejestr zmian pliku
2018-09-21 08:30:13 Rajchel Danuta Oddział Administracji Architektoniczno - Budowlanej Zmiana strony HTML
zobacz rejestr zmian strony
2018-09-20 15:40:16 Milczarczyk Daniela Ogłoszenie nr 34562.pdf Wgranie pliku na serwer
zobacz rejestr zmian pliku
2018-09-20 14:37:06 Rajchel Danuta Oddział Administracji Architektoniczno - Budowlanej Zmiana strony HTML
zobacz rejestr zmian strony
2018-09-20 12:28:44 Jędrzejewska Justyna 138.pdf Wgranie pliku na serwer
zobacz rejestr zmian pliku
2018-09-20 12:28:43 Jędrzejewska Justyna 138.pdf Wgranie pliku na serwer
zobacz rejestr zmian pliku
2018-09-20 10:44:10 Milczarczyk Daniela wynik naboru nr OK-II.210.66.2018.pdf Wgranie pliku na serwer
zobacz rejestr zmian pliku
2018-09-20 09:17:15 Milczarczyk Daniela ogłoszenie nr OK-II.210.74.2018 administrator systemu.pdf Wgranie pliku na serwer
zobacz rejestr zmian pliku
2018-09-18 15:13:59 Szerwiński Michał Biuro Organizacji i Kadr Zmiana strony HTML
zobacz rejestr zmian strony
Drukuj Liczba odwiedzin: 2399690

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl

Zaproszenie do udziału w pracach komisji konkursowej           OGŁOSZENIE otwartego konkursu ofert na dofinansowanie realizacji zadnia publicznego w zakresie przeciwdziałania uzależnieniom i patologiom społecznym           Rozstrzygnięcie Konkursu grantowego na dofinansowanie realizacji zadań pomocy społecznej w 2018 r.