• język migowy
BIP
Grafika BIP
Strona główna/Zbędne składniki majątku/Archiwum ogłoszeń/Informacja o zbędnym składniku rzeczowym majątku (..)

Informacja o zbędnym składniku rzeczowym majątku ruchomego - Samochód Peugeot Boxer Combi

Numer: BL-I.2613.4.2015.BKry

Kategoria: Ogłoszenie o zbyciu zbędnych składników majątku - archiwum
Data: 2015-03-16

Informuję, że Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp., posiada składnik rzeczowy majątku ruchomego, który zgodnie z § 4 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2010 r. w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego, w który wyposażone są jednostki budżetowe (Dz. U. Nr 114, poz.761), został zakwalifikowany do majątku zbędnego. Wymieniony w załączniku zbędny składnik majątku ruchomego przeznaczony jest do przekazania na niżej określonych zasadach.

1. Jednostki budżetowe wymienione w § 38 ust. 1 oraz ust.2 ww. rozporządzenia zainteresowane otrzymaniem składnika majątku ruchomego wymienionego w załączniku, w formie nieodpłatnego przekazania, mogą składać pisemne wnioski zawierające:

a) nazwę, siedzibę i adres jednostki,
b) informacje o zadaniach publicznych realizowanych przez jednostkę,
c) wskazanie składnika majątku ruchomego (nr inwentarzowy, opis), o który występuje jednostka,
d) oświadczenie, że przekazany składnik zostanie odebrany w terminie i miejscu wskazanym w protokole zdawczo-odbiorczym,
e) uzasadnienie potrzeb i sposobu wykorzystania składnika majątku ruchomego
f) telefon kontaktowy.

2. W przypadku, gdy co najmniej dwie jednostki wymienione w § 38 ust. 1 oraz ust.2 rozporządzenia, będą zainteresowane nieodpłatnym przekazaniem, o przydziale składnika majątku ruchomego decyduje Dyrektor Generalny Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.

3. Wnioski lub oferty, o których mowa powyżej należy adresować do Dyrektora Generalnego Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp., ul. Jagiellończyka 8, 66 – 400 Gorzów Wlkp.

4. Oferty lub wnioski należy przedłożyć w terminie do dnia 23.03.2015 r. w dowolnej z poniższych form:

  • osobiście w Kancelarii Ogólnej w siedzibie Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego, która znajduje się pod adresem: Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp., ul. Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wlkp.
  • korespondencyjnie na adres: Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp., ul. Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wlkp. 3) lub w wersji elektronicznej na e-mail: biuro.logistyki@lubuskie.gov.pl.

5. Rzeczowy składnik majątku ruchomego można oglądać po wcześniejszym uzgodnieniu z pracownikiem Biura Logistyki Panem Tadeuszem Grzesiakiem, nr telefonu 095- 7115 290.

Kategoria: Powiązane pliki [1]
Format Data publikacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
Kategoria: Majątek LUW - informacja o zbędnych składnikach majątku ruchomego
pdf 0000-00-00 Załącznik do protokołu z oceny przydatności składników majątku ruchomego.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 799
Załącznik do protokołu z oceny przydatności składników majątku ruchomego.pdf 24.23KB zobacz
Autor: Krystkiewicz Bożena
Zatwierdził do publikacji: Franas Sebastian
Opublikował: Gumny Krzysztof
Ostatnia zmiana: 2015-04-29 14:52:37, Szerwiński Michał
Drukuj
Liczba odwiedzin
wczytuję

Banery

do góry