Informacja o zbędnym składniku rzeczowym majątku ruchomego - Samochód Peugeot Boxer Combi
Numer: BL-I.2613.4.2015.BKry
Informuję, że Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp., posiada składnik rzeczowy majątku ruchomego, który zgodnie z § 4 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2010 r. w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego, w który wyposażone są jednostki budżetowe (Dz. U. Nr 114, poz.761), został zakwalifikowany do majątku zbędnego. Wymieniony w załączniku zbędny składnik majątku ruchomego przeznaczony jest do przekazania na niżej określonych zasadach.
1. Jednostki budżetowe wymienione w § 38 ust. 1 oraz ust.2 ww. rozporządzenia zainteresowane otrzymaniem składnika majątku ruchomego wymienionego w załączniku, w formie nieodpłatnego przekazania, mogą składać pisemne wnioski zawierające:
a) nazwę, siedzibę i adres jednostki,
b) informacje o zadaniach publicznych realizowanych przez jednostkę,
c) wskazanie składnika majątku ruchomego (nr inwentarzowy, opis), o który występuje jednostka,
d) oświadczenie, że przekazany składnik zostanie odebrany w terminie i miejscu wskazanym w protokole zdawczo-odbiorczym,
e) uzasadnienie potrzeb i sposobu wykorzystania składnika majątku ruchomego
f) telefon kontaktowy.
2. W przypadku, gdy co najmniej dwie jednostki wymienione w § 38 ust. 1 oraz ust.2 rozporządzenia, będą zainteresowane nieodpłatnym przekazaniem, o przydziale składnika majątku ruchomego decyduje Dyrektor Generalny Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.
3. Wnioski lub oferty, o których mowa powyżej należy adresować do Dyrektora Generalnego Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp., ul. Jagiellończyka 8, 66 – 400 Gorzów Wlkp.
4. Oferty lub wnioski należy przedłożyć w terminie do dnia 23.03.2015 r. w dowolnej z poniższych form:
- osobiście w Kancelarii Ogólnej w siedzibie Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego, która znajduje się pod adresem: Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp., ul. Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wlkp.
- korespondencyjnie na adres: Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp., ul. Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wlkp. 3) lub w wersji elektronicznej na e-mail: biuro.logistyki@lubuskie.gov.pl.
5. Rzeczowy składnik majątku ruchomego można oglądać po wcześniejszym uzgodnieniu z pracownikiem Biura Logistyki Panem Tadeuszem Grzesiakiem, nr telefonu 095- 7115 290.
Format | Data publikacji | Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) | Pobierz | Zobacz |
---|---|---|---|---|
Kategoria: Majątek LUW - informacja o zbędnych składnikach majątku ruchomego | ||||
0000-00-00 |
Załącznik do protokołu z oceny przydatności składników majątku ruchomego.pdf
zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 926
|
Załącznik do protokołu z oceny przydatności składników majątku ruchomego.pdf 24.23KB | zobacz |