• język migowy
BIP
Grafika BIP
Strona główna/Zbędne składniki majątku/Archiwum ogłoszeń/Informacja o zbędnych składnikach rzeczowych majątku (..)

Informacja o zbędnych składnikach rzeczowych majątku ruchomego - samochody Skoda

Numer: BL-I.2613.7.2015

Kategoria: Ogłoszenie o zbyciu zbędnych składników majątku - archiwum
Data: 2015-04-29

Informuję, że Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp., posiada składniki rzeczowe majątku ruchomego, który zgodnie z § 4 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2010 r. w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego, w który wyposażone są jednostki budżetowe (Dz. U. Nr 114, poz.761), zostały zakwalifikowane do majątku zbędnego. Wymienione w załączniku zbędne składniki majątku ruchomego przeznaczone są do przekazania na niżej określonych zasadach.

1. Jednostki budżetowe wymienione w § 38 ust. 1 oraz ust. 2 ww. rozporządzenia zainteresowane otrzymaniem składnika majątku ruchomego wymienionego w załączniku, w formie nieodpłatnego przekazania, mogą składać pisemne wnioski zawierające:

a)    nazwę, siedzibę i adres jednostki,

b)   informacje o zadaniach publicznych realizowanych przez jednostkę,

c)    wskazanie składnika majątku ruchomego (nr inwentarzowy, opis), o który występuje jednostka,

d)   oświadczenie, że przekazany składnik zostanie odebrany w terminie i miejscu wskazanym w protokole zdawczo-odbiorczym,

e)    uzasadnienie potrzeb i sposobu wykorzystania składnika majątku ruchomego

f)    telefon kontaktowy.

2. W przypadku, gdy co najmniej dwie jednostki wymienione w § 38 ust. 1 oraz ust. 2 rozporządzenia, będą zainteresowane nieodpłatnym przekazaniem, o przydziale składnika majątku ruchomego decyduje Dyrektor Generalny Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego  w Gorzowie Wlkp.

3. Wnioski, o których mowa powyżej należy adresować do Dyrektora Generalnego Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp., ul. Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wlkp.

4. Wnioski należy przedłożyć w terminie do dnia 08.05.2015 r. w dowolnej z poniższych form:

1)      osobiście w Kancelarii Ogólnej w siedzibie Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego, która znajduje się pod adresem: Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp., ul. Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wlkp.

2)      korespondencyjnie na adres: Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp., ul. Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wlkp.

3)      lub w wersji elektronicznej na e-mail: biuro.logistyki@lubuskie.gov.pl

5. Rzeczowy składnik majątku ruchomego można oglądać po wcześniejszym uzgodnieniu z pracownikiem Biura Logistyki panem Tadeuszem Grzesiakiem, nr telefonu 095-7115290.

Autor: Krystkiewicz Bożena
Zatwierdził do publikacji: Franas Sebastian
Opublikował: Gumny Krzysztof
Ostatnia zmiana: 2015-12-29 07:26:37, Gumny Krzysztof
Drukuj
Liczba odwiedzin
wczytuję

Banery

do góry