Uzyskanie zaświadczenia do celów emerytalno-rentowych byłych pracowników LUW oraz obecnie zatrudnionych - Rp-7
Co chcę załatwić?
Uzyskać zaświadczenie o zatrudnieniu i wynagrodzeniu (Rp-7) do celów emerytalno-rentowych
Kogo to dotyczy?
Dotyczy byłych pracowników LUW oraz pracowników obecnie zatrudnionych
Co przygotować?
Przygotuj odpis aktu zgonu w przypadku ubiegania się o rentę rodzinną
Jakie dokumenty muszę wypełnić?
Musisz dostarczyć odręcznie napisane pismo lub wniosek zawierający następujące informacje:
- imię i nazwisko
- nazwisko rodowe
- data urodzenia
- imiona rodziców
- wydział, okres zatrudnienia, stanowisko, sposób rozwiązania umowy o pracę, okresy przebywania
- na urlopach wychowawczych i bezpłatnych, okres służby wojskowej
- adres do korespondencji
Jak wypełnić dokumenty?
W przypadku trudności z wypełnieniem wniosku informacji udzielają pracownicy archiwum zakładowego
Ile muszę zapłacić?
Wydanie zaświadczenia jest bezpłatne
Kiedy złożyć dokumenty?
Dokumenty możesz złożyć jeżeli byłeś pracownikiem LUW albo jesteś obecnie zatrudniony i ubiegasz się o świadczenia emerytalno-rentowe
W jaki sposób możesz złożyć dokumenty?
Wniosek możesz dostarczyć do nas:
pocztą tradycyjną:
- Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp.
ul. Jagiellończyka 8
66-400 Gorzów Wlkp.
lub
- Delegatura Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Zielonej Górze
ul. Podgórna 7
65-057 Zielona Góra
złożyć osobiście w:
- Lubuskim Urzędzie Wojewódzkim w Gorzowie Wlkp. - Kancelarii ogólnej - pokój 32 (tel. 95 7851 613)
- Delegaturze Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Zielonej Górze - pokój 128 (tel. 68 4527 100)
mailem na adres (wniosek podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym):
- urzad.wojewodzki@lubuskie.uw.gov.pl
- delegatura@lubuskie.uw.gov.pl
poprzez elektroniczną platformę ePUAP
Co zrobi urząd?
Rozpatrzymy wniosek i prześlemy odpowiedź pod wskazany adres lub, po wcześniejszym uzgodnieniu, możesz ją odebrać osobiście po okazaniu dowodu tożsamości
Jaki jest czas realizacji?
Wydanie informacji powinno nastąpić nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane nie później niż w ciągu dwóch miesięcy
Jak się odwołać?
W tej sprawie odwołanie nie przysługuje
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 153 poz. 1227 ze zmianami)
Redakcja podstrony
- Podmiot udostępniający informację
- Lubuski Urząd Wojewódzki
- Pierwsza publikacja
- Szerwiński Michał 2014-06-30 14:22
- Aktualizacja publikacji
- Fąfara Aleksandra 2021-02-10 10:25
- Wytworzenie publikacji
- Fąfara Aleksandra 2021-02-10 10:25
- Zatwierdzenie
- Surmacz-Buszkiewicz Marta 2021-02-10 10:25