• język migowy
BIP
Grafika BIP
Strona główna/Dyrektor Generalny/Zarządzenia Dyrektora Generalnego/w sprawie ustalenia Procedury przyjmowania zgłoszeń (..)

w sprawie ustalenia Procedury przyjmowania zgłoszeń wewnętrznych od osób zgłaszających naruszenia prawa w Lubuskim Urzędzie Wojewódzkim

numer: 21/2024

ZARZĄDZENIE NR 21 DYREKTORA GENERALNEGO LUBUSKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO
W GORZOWIE WLKP. z dnia 25 września 2024 r. w sprawie ustalenia Procedury przyjmowania zgłoszeń wewnętrznych od osób zgłaszających naruszenia prawa w Lubuskim Urzędzie Wojewódzkim

Kategoria: Powiązane pliki [6]
Format Data publikacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
Kategoria: Zarządzenia Dyrektora Generalnego
pdf 2024-09-25 Zarządzenie wewnętrzne Nr 21.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 199
Zarządzenie wewnętrzne Nr 21.pdf 68.9KB zobacz
pdf 2024-09-25 Załącznik do do zarządzenia wewnętrznego Nr 21 -Procedura przyjmowania zgłoszeń.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 213
Załącznik do do zarządzenia wewnętrznego Nr 21 -Procedura przyjmowania zgłoszeń.pdf 122KB zobacz
pdf 2024-09-25 Załącznik nr 1 - formularz zgłoszenia.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 85
Załącznik nr 1 - formularz zgłoszenia.pdf 273.31KB zobacz
pdf 2024-09-25 Załącznik nr 2 - Oświadczenie członka zespołu do zachowania poufności.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 62
Załącznik nr 2 - Oświadczenie członka zespołu do zachowania poufności.pdf 44.96KB zobacz
pdf 2024-09-25 Załącznik nr 3 - Oświadczenie członka zespołu o braku przeciwskazań do pracy w zespole.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 57
Załącznik nr 3 - Oświadczenie członka zespołu o braku przeciwskazań do pracy w zespole.pdf 214.1KB zobacz
pdf 2024-09-25 Załącznik nr 4 - Karta rejestru zgłoszenia wewnętrznego naruszenia prawa.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 56
Załącznik nr 4 - Karta rejestru zgłoszenia wewnętrznego naruszenia prawa.pdf 42.3KB zobacz
Drukuj
Liczba odwiedzin
wczytuję

Banery

do góry