Wpis do Rejestru Wojewody jednostek specjalistycznego poradnictwa
Co chcę załatwić?
Uzyskać wpis do Rejestru Wojewody Lubuskiego jednostek specjalistycznego poradnictwa. Dokonać aktualizacji wpisu w Rejestrze Wojewody Lubuskiego jednostek specjalistycznego poradnictwa.
Dostęp do Rejestru
Rejestr ma na celu zapewnienie dostępu do informacji o miejscach udzielających poradnictwa specjalistycznego, w szczególności prawnego, psychologicznego i rodzinnego osobom i rodzinom, które mają trudności lub wykazują potrzebę wsparcia w rozwiązywaniu swoich problemów życiowych, bez względu na posiadany dochód.
Link do Rejestru: https://bip.lubuskie.uw.gov.pl/polityka_spoleczna/rejestry
Kogo dotyczy?
Zgłoszenia do rejestru - dokonuje podmiot:
1) prowadzący jednostkę;
2) zlecający zadanie prowadzenia jednostki;
Kiedy składać wniosek?
Podmiot składa dokumenty jeśli chce uzyskać wpis do Rejestru Wojewody Lubuskiego jednostek poradnictwa specjalistycznego lub dokonać aktualizacji wpisu. Podmiot zobowiązany jest do zgłaszania wojewodzie wszelkich zmian danych objętych rejestrem w terminie 14 dni od dnia ich powstania.
Jakie dokumenty należy wypełnić?
- Wniosek - Wpis do Rejestru Wojewody Lubuskiego jednostek poradnictwa specjalistycznego.
- Do wniosku należy załączyć:
- Regulamin jednostki.
- Statut organu prowadzącego odnośnie jednostki prowadzonej przez podmiot niepubliczny.
- Aktualny wyciąg z rejestru sądowego odnośnie placówek prowadzonych przez podmiot niepubliczny, a w przypadku podmiotów kościelnych, gdy nie posiadają numeru KRS, stosowny dekret powołujący.
- Umowa o realizację zadania z zakresu pomocy społecznej - prowadzenie specjalistycznego poradnictwa, określonego w art. 46 ustawy z 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (Dz. U. z 2021 r., poz. 2268, ze zm.).
- Zobowiązanie do aktualizacji danych zawartych we wniosku oraz pozostałej dokumentacji.
Dokumenty do pobrania:
Wzór wniosku - wpis do Rejestru Wojewody Lubuskiego jednostek specjalistycznego poradnictwa (zob. poniżej)
Gdzie załatwię sprawę?
Dokumenty wyślij:
pocztą tradycyjną:
- Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim
Jagiellończyka 8
66-400 Gorzów Wielkopolski
mailem na adres (wniosek podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym):
- poprzez elektroniczną platformęePUAP
lub złóż osobiście w:
- Lubuskim Urzędzie Wojewódzkim w Gorzowie Wielkopolskim - Kancelarii ogólnej, parter, pokój 32
Co zrobi urząd?
- rozpatrzy wniosek: sprawdzi poprawność wypełnienia wniosku i kompletność załączonej dokumentacji,
- podmiot otrzyma pisemną informację o dokonaniu/odmowie dokonania wpisu do Rejestru.
Jaki jest czas realizacji?
Sprawę załatwimy nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawę szczególnie skomplikowaną - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.
Podstawa prawna?
Obowiązek prowadzenia przez wojewodę rejestru jednostek specjalistycznego poradnictwa wynika z art. 46a ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2021 r. poz. 2268 ze zm.).
Format | Data publikacji | Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) | Pobierz | Zobacz |
---|---|---|---|---|
Kategoria: Pliki do pobrania | ||||
doc | 2022-02-23 |
wniosek o wpis do rejestru jednostek specjalistycznego poradnictwa.doc
zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 320
|
wniosek o wpis do rejestru jednostek specjalistycznego poradnictwa.doc 44KB | - |
Redakcja podstrony
- Podmiot udostępniający informację
- Lubuski Urząd Wojewódzki
- Pierwsza publikacja
- Mach Monika 2022-02-23 08:46
- Aktualizacja publikacji
- Mach Monika 2022-02-23 10:04
- Wytworzenie publikacji
- Monika Mach 2022-02-23 10:04
- Zatwierdzenie
- Grażyna Jelska 2022-02-23 10:04