• język migowy
BIP
Grafika BIP
Strona główna/Bezpieczeństwo i sprawy obronne/Udostępnianie danych z Centrum Powiadamiania Ratunkowego (..)

Udostępnianie danych z Centrum Powiadamiania Ratunkowego oraz Dyspozytorni Medycznej

Co chcę załatwić?

Uzyskać dane zarejestrowane w systemie informatycznym Centrum Powiadamiania Ratunkowego oraz Systemie Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego, do celów procesowych lub dowodowych w toczących się postępowaniach wyjaśniających. Dotyczy zgłoszeń wykonanych na numery alarmowe 112, 997, 998, 999.

Kogo dotyczy?

W zakresie danych przetwarzanych przez Centrum Powiadamiania Ratunkowego udostępnienie dotyczy wyłącznie sądów, prokuratury i Policji.

W zakresie danych przetwarzanych przez Dyspozytornię Medyczną w Systemie Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego udostępnienie danych dotyczy sądów, prokuratury, Policji, Narodowego Funduszu Zdrowia oraz Rzecznika Praw Pacjenta.

Co przygotować?

Dane udostępniane są na podstawie pisemnego wniosku uprawnionych organów

Przed wypełnieniem wniosku należy przygotować podstawowe informacje:

  • krótki opis zdarzenia, którego dotyczy zgłoszenie,
  • numer telefonu, z którego wykonane zostało połączenie,
  • datę wykonania połączenia,
  • godzinę wykonania połączenia,
  • dane osoby zgłaszającej.

 Jakie dokumenty muszę wypełnić?  

Wniosek o udostępnienie danych z Centrum Powiadamiania Ratunkowego i Dyspozytorni Medycznej

Jak wypełnić dokumenty?

Wypełnić wniosek w formie pisemnej z danymi niezbędnymi do odszukania zgłoszenia w zasobach systemu informatycznego Centrum Powiadamiania Ratunkowego i Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego.

Ile muszę zapłacić?

Realizacja zadania nie jest związana z opłatą skarbową.

Kiedy złożyć dokumenty?

W przypadku gdy dane zarejestrowane w systemie informatycznym Centrum Powiadamiania Ratunkowego lub Systemie Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego będą służyć postępowaniom wyjaśniającym lub jako materiał dowodowy i procesowy.

Gdzie załatwię sprawę?

Wniosek można wysłać do nas pocztą na adres:

  • pocztą tradycyjną:

Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim
ul. Jagiellończyka 8
66-400 Gorzów Wielkopolski

  • elektronicznie za pośrednictwem platformy ePUAP:

Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim Identyfikator: 43emu4tg71

Co zrobi urząd?

Przekaże zaszyfrowane dane w formie elektronicznej na płycie CD lub za pośrednictwem platformy ePUAP.

Jaki jest czas realizacji?

do 30 dni.

Jak się odwołać?

Nadzór nad systemem powiadamiania ratunkowego prowadzi Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji.
Nadzór nad systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne sprawuje Minister Zdrowia.

Informacje dodatkowe

Zasoby Centrum Powiadamiania Ratunkowego i Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego są przeszukiwane wyłącznie w oparciu o dane i kryteria określone we wniosku. Informujemy, że w przypadku błędnego lub zbyt ogólnego określenia danych wyjściowych nie odnajdziemy nagrania.

Podstawa prawna

artykuł 10 ustęp 14 ustawy z dnia 22 listopada 2013 r. o systemie powiadamiania ratunkowego
artykuł 24 b ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym

Kategoria: Powiązane pliki [1]
Format Data publikacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
Kategoria: Bezpieczeństwo i Sprawy Obronne
docx 2022-05-12 Wniosek o udostępnienie danych ze zgłoszeń alarmowych z CPR i DM
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 303
Wniosek o udostępnienie danych ze zgłoszeń alarmowych z CPR i DM 27.76KB -

Redakcja podstrony

Podmiot udostępniający informację
Lubuski Urząd Wojewódzki
Pierwsza publikacja
Ratajczak Jerzy 2018-10-15 09:34
Aktualizacja publikacji
Kuświk Marcin 2022-05-17 11:07
Wytworzenie publikacji
Władysław Dajczak 2022-02-01 14:16
Zatwierdzenie
Marta Dańków-Berdowska 2022-02-01 14:16
Rejestr zmian podstrony
Drukuj
Liczba odwiedzin
wczytuję

Banery

do góry