Uzyskanie poświadczenia zgodności z oryginałem uprawnień budowlanych i rzeczoznawcy budowlanego
Co chcę załatwić?
Uzyskać poświadczenie zgodności z oryginałem uprawnień budowlanych i rzeczoznawcy budowlanego
Kogo dotyczy?
Osób, które uzyskały uprawnienia budowlane i rzeczoznawcy budowlanego w latach 1961-2002 z terenu byłego woj. zielonogórskiego i gorzowskiego.
Co przygotować?
Przygotuj:
- Dowód osobisty
- Dowód opłaty skarbowej
Jakie dokumenty muszę wypełnić?
Musisz dostarczyć wniosek zawierający następujące informacje:
- imię i nazwisko
- nazwisko rodowe
- data urodzenia
- datę uzyskania uprawnień budowlanych (posiadane uprawnienia: specjalność, nr uprawnień)
- adres do korespondencji
- dowód opłaty skarbowej
Jak wypełnić dokumenty?
W przypadku trudności z wypełnieniem wniosku informacji udziela pracownik Wydziału Infrastruktury pod numerem telefonu 957851775.
Ile muszę zapłacić?
Opłata skarbowa w wysokości 5 złotych od każdej pełnej rozpoczętej strony (przeważnie są to 2 strony, więc opłata w w wysokości 10 złotych) na rachunek bankowy Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego Nr konta: 44 1020 5402 0000 0302 0325 6575
Kiedy złożyć dokumenty?
Dokumenty możesz złożyć jeśli potrzebujesz poświadczenia zgodności z oryginałem uprawnień budowlanych i rzeczoznawcy budowlanego wydanych w latach 1961-2002 na terenie byłego woj. zielonogórskiego i gorzowskiego.
Gdzie załatwię sprawę?
Wniosek możesz wysłać do nas:
pocztą tradycyjną na adres:
Wojewoda Lubuski
Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim
Wydział Infrastruktury
ul. Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wielkopolskim
złożyć osobiście w:
Kancelarii Ogólnej Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.
e-mailem na adres (wniosek podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym):
poprzez pocztę elektroniczną ePUAP
Co zrobi urząd?
Rozpatrzymy wniosek i prześlemy odpowiedź pod wskazany adres lub po wcześniejszym uzgodnieniu możesz ją odebrać osobiście po okazaniu dowodu tożsamości.
Jaki jest czas realizacji?
Wydanie poświadczenia zgodności z oryginałem powinno nastąpić niezwłocznie, nie później niż w ciągu miesiąca, od dnia doręczenia wniosku, a sprawy szczególnie skomplikowanej nie później niż w ciągu dwóch miesięcy.
Jak się odwołać?
W tej sprawie nie przewiduje się odwołania.
Informacje dodatkowe
Osoba do kontaktu:
pracownik Wydziału Infrastruktury nr telefonu 957851775.
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dziennik Ustaw z 2022 r. pozycja 2000 ze zm.).
Redakcja podstrony
- Podmiot udostępniający informację
- Lubuski Urząd Wojewódzki
- Pierwsza publikacja
- Ladowski Adam 2015-05-12 14:27
- Aktualizacja publikacji
- Dotka Maciej 2023-01-16 10:33
- Wytworzenie publikacji
- Maciej Dotka 2023-01-16 10:33
- Zatwierdzenie
- Katarzyna Kis 2023-01-16 10:33