• język migowy
BIP
Grafika BIP

 Uzyskanie duplikatu uprawnień budowlanych i rzeczoznawcy budowlanego

Co chcę załatwić?

Uzyskać duplikat uprawnień budowlanych i rzeczoznawcy budowlanego.

Kogo dotyczy?

Osób, które  uzyskały uprawnienia budowlane i rzeczoznawcy budowlanego w latach 1961-2002 z terenu byłego woj. zielonogórskiego i gorzowskiego.

Co przygotować?

Przygotuj:

  • Dowód osobisty
  • Dowód opłaty skarbowej

Jakie dokumenty muszę wypełnić?

Musisz dostarczyć wniosek zawierający następujące informacje:

  • imię i nazwisko
  • nazwisko rodowe
  • data urodzenia
  • datę uzyskania uprawnień budowlanych (posiadane uprawnienia: specjalność, nr uprawnień)
  • adres do korespondencji
  • dowód opłaty skarbowej

Jak wypełnić dokumenty?

W przypadku trudności z wypełnieniem wniosku informacji udziela pracownik Wydziału Infrastruktury pod numerem telefonu 957851775.

Ile muszę zapłacić?

Opłata skarbowa w wysokości 17 złotych na rachunek bankowy Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego Nr konta: 44 1020 5402 0000 0302 0325 6575

Kiedy złożyć dokumenty?

Dokumenty możesz złożyć jeśli potrzebujesz duplikatu uprawnień budowlanych i rzeczoznawcy budowlanego wydanych w latach  1961-2002 na terenie byłego woj. zielonogórskiego i gorzowskiego.

Gdzie załatwię sprawę?

Wniosek możesz wysłać do nas:

 pocztą tradycyjną na adres:

Wojewoda Lubuski 
Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim 
Wydział Infrastruktury
ul. Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wielkopolskim

złożyć osobiście w:

Kancelarii Ogólnej Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.

e-mailem na adres (wniosek podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym):

poprzez pocztę elektroniczną ePUAP

Co zrobi urząd?

Rozpatrzymy wniosek i prześlemy odpowiedź pod wskazany adres lub po wcześniejszym uzgodnieniu możesz ją odebrać osobiście po okazaniu dowodu tożsamości.

Jaki jest czas realizacji?

Wydanie poświadczenia zgodności z oryginałem powinno nastąpić niezwłocznie, nie później niż w ciągu miesiąca, od dnia doręczenia wniosku, a sprawy szczególnie skomplikowanej nie później niż w ciągu dwóch miesięcy.

Jak się odwołać?

W tej sprawie nie przewiduje się odwołania.

Informacje dodatkowe

Osoba do kontaktu:

pracownik Wydziału Infrastruktury nr telefonu 957851775.

Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dziennik Ustaw z 2024 r. pozycja 572). 

 

Redakcja podstrony

Podmiot udostępniający informację
Lubuski Urząd Wojewódzki
Pierwsza publikacja
Szerwiński Michał 2014-06-30 19:36
Aktualizacja publikacji
Majchrzycki Andrzej 2024-06-18 13:59
Wytworzenie publikacji
Andrzej Majchrzycki 2024-06-18 14:00
Zatwierdzenie
Katarzyna Kis 2024-06-18 14:00
Rejestr zmian podstrony
Drukuj
Liczba odwiedzin
wczytuję

Banery

do góry